budzik

hej, hej
spieszę wam pokazać moją minimalistyczną kartkę, którą zrobiłam w ramach inspiracji na bloga digital paper
ponieważ aktualnie znajduję się u mamy miałam ograniczoną ilość wszystkiego... ale gesso obowiązkowo! stemple i po raz pierwszy wykrojnik który kupiłam już jakiś czasz temu... (w końcu się przydał) 
a wszystko dzięki cudownej grafice od Janet
którą znajdziecie tutaj

prosto ale przecież nie zawsze przepych jest wskazany!

poza tym bardzo was proszę o trzymanie kciuków za moją pt obronę
mój budzik już w gotowości





5 komentarzy:

  1. Ah, przegenialnie wyszło! ;) Sama energia! :D Trzymam kciuki ale na pewno obronisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. FANTASTYCZNA cudowne połączenie kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł z tym budzikiem :) mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny budzik i pomysłowa kartka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 nie oceniam po okładce , Blogger