świątecznie part2

hej dziś pokażę wam kartkę zrobioną dla bloga scrapandme, wszystkie użyte materiały możecie zobaczyć na blogu sklepu.


przy okazji tej kartki chciałam się dowiedzieć co myślicie o bazach kraft? bo ja szalenie uwielbiam za ich grubość i kolor chociaż kolor niestety nie pasuje do wszystkiego...  no i cena jest smutna...
jak tam wasze jesienne jeszcze humory?? mówiłam już że ja w tym roku nie wpadłam w smutną aurę gorszej pogody? ;)

dorzucę jeszcze kartki stworzone dla crafty molly które mogliście zobaczyć na fanpageu sklepu :)



6 komentarzy:

  1. Wyjątkowo wiosenna kartka świąteczna :D ale biorąc pod uwagę warunki atmosferyczne chociażby z zeszłego roku i tamtą zieleń za oknem... ;) a tak serio to fantastyczna kartka, kolorystyka promienieje radością, a do tego zwraca uwagę pięknym kolorem :) dwie kolejne karteczki natomiast są cudne w swej prostocie i sprawiają radość dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są ;) Niebieska taka prosta a meeeeega efektowna ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D A mi na przekór wszystkiemu najbardziej się podoba ta z reniferem, no cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki, skromne, a jakie strojne:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 nie oceniam po okładce , Blogger