Diabelsko:)

Cześć i czołem! 
Może od razu pochwalę się że dołączyłam do zaiste Diabelskiego zespołu :)


dziewczynom bardo dziękuje za zaproszenie :) mam nadzieje że ich nie zawiodę no i że i Was (obserwatorów) zadowolę moimi pracami inspiracyjnymi! liczę że będziecie śledzić moje poczynania i systematycznie dawać znać jak mi idzie :) Musicie wiedzieć że zarówno Wasze dobre słowa jak i te surowe sprawiają że ciągle staram się ulepszać! Także dziękuję!
Także zgrabnie przechodząc z gadania w ciszę przedstawiam moją pierwszą pracę na nasze nowe wyzwanie z mapką:)



 

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Proszę, jaka nam diablica wyszła, super że się udało!
    Praca śliczna, sama zastanawiałam się nad majstrowaniem do tej mapki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ... piękna kartka ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Przepiękna ta kartka, świetnie zinterpretowałaś mapkę! Super ten dodatek szarości i ciemnego fioletu! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 nie oceniam po okładce , Blogger