magic is something you make

No dobra, wczoraj się nagadałam, że jeszcze chwile mnie nie będzie a już dziś mam dla Was Layouta ;)
zapomniałam że go zrobiłam a zrobiłam go w ramach inspiracji dla lemonade ;) 



mam tak czasem że muszę się totalnie rozładować i najczęściej robię to właśnie tworząc scrapy...
lubię się zapomnieć i pobrudzić tworząc. Dzięki tej formie pracy mogę to robić,
a co zabawne kiedyś totalnie nie rozumiałam po co ludzie te scrapy robią 





jeśli chcecie wiedzieć jakich papierów użyłam to zapraszam Was na sklepowego bloga, link na początku notki ;)
natomiast zanim zajdziecie tak daleko podzielcie się opinią o Tym LO

całusy


6 komentarzy:

  1. Faaaajne :) te brązy, sepie i te niebieskości wprost hipnotyzują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magic is something You make. Prawda! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuudo :) uwielbiam detale na Twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, magiczne LO, bardzo mi się podoba, podobnie jak pozostałe prace na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 nie oceniam po okładce , Blogger