strusi layout

przedstawiam Wam strusi layout ;)
wykonany w ramach inspiracji dla decoratorium
czyli że mediowy no bo jakże by inaczej dla tego dt ;)



w pracy wykorzystałam wiele fluidów, które rozcieńczyłam wodą i wykonałam nimi chlapania, zastępując tym samym mgiełki ;) jak widać po pracach naszego dt zastosowań fluidów jest naprawdę multum więc nic tylko tworzyć ;)




stempel "złość piękności szkodzi" znajdziecie w lemonade ;)
a zdjęcie strusi zabrałam stąd: https://pl.pinterest.com/pin/480829697698687938

***
ps. jak myślicie o jakich 2 scraperkach poza mną myślałam jak wybierałam to zdjęcie?

2 komentarze:

  1. Zabawne zdjęcie :)A co do scrapa to podoba mi się jego wielowarstwowość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie mediowośc tej pracy, chlapania i to, że tyle się tu dzieje :) jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 nie oceniam po okładce , Blogger