Brak tytułu


DOZWOLONE OD LAT 18.....
Heeeelołka! a więc w tych ostatnich godzinach, tego jakże wykwintnego roku, chciałam wszystkim powiedzieć że nie jestem PIP, nie sypiam z kim popadnie a nawet nie całuje się z niedoszłymi moich expsiapsiółek (straszna ze mnie suka a fuuu.) za to mogę śmiało stwierdzić że zostałam gwiazdą roku i dużo się o sobie na słyszałam.... najpierw ciąża (pozdro dla informatorów sima) potem parę mniej głośnych intryg a teraz to! macie mnie na oku panie i panowie a co tam!A wiec tak dla uszczypliwości, nie zamierzam się już tłumaczyć z niczego, książki chcecie, piszcie, wydawajcie. A nóż się okaże że moja prywatność będzie więcej warta niż nie jednej celebrytki... Z tym że, czasem zanim weźmiecie mnie na języki, pomyślcie czy warto. Bo ej! to boli. KURWA
Nie mam postanowień, nie mam marzeń, prócz tych paru, które miewałam już wcześniej, mam nadzieje że wszystko się zmieni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 nie oceniam po okładce , Blogger