Brak tytułu

hejka! :)

jest rano
jest kawa
jest łona
jest uśmiech
jest i kawowy scrapek który weźmie udział w konkursie na :



a oto on:

by wykonać tą pracę użyłam makaronowych literek (przepis od Lejdi)
ziarna kawy, serwetkę do ciasta oraz papier do pieczenia
a  ponadto gaza którą widzicie na scrapie również pofarbowana jest kawą!
dzięki czemu moja praca nie tylko wygląda kawowo ale również kawowo pachnie!!
mmmmmniam!:)



wszystkim którzy wezmą udział w pysznej zabawie, życzę powodzenia!
nie przeczę jednak że umrę ze szczęścia jeśli to mnie się uda zgarnąć nagrodę!
big cmok!


+
fotoGRA- NATURA


5 komentarzy:

  1. Ha, świetne użycie literek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zgrabnie Ci to wyszło, postawiłabym sobie coś takiego na widoku;)

    Przy okazji zapraszam na candy z okazji otwarcia mojego sklepu - http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra robota :)
    Powodzenia z konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja co prawda nie jestem aż tak "kawowa". owszem wypije, ale bardziej jako przystawka do ciastka niż na odwrót :P i tez myślałam o barwieniu kawą, aczkolwiek u mnie i tak brązowo na scrapie.a Twój świetny, ziarenka kawy fajnie wyglądają! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 nie oceniam po okładce , Blogger