wspaniały czas

Cześć!
po stu letniej przerwie!
chyba nie ma sensu znowu się tłumaczyć dlaczego mnie nie było...
życie jest po prostu przewrotne..
i  nawet nie chodziło o czas a raczej brak tego czasu
ale o to że chęć do prowadzenia bloga spadła poniżej zera
natomiast wszystko do mnie zawsze wraca!
serio!
a im mam więcej pracy tym lepiej ;)
(będziecie mogli mnie oglądać niebawem na kolejnym blogu ;))
tymczasem pokażę Wam dwie świąteczne kartki które wykonałam dla sklepu 
Przyda się!

przy okazji chcę Was zachęcić do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu!
serio jest bardzo przyjemne:) wystarczy użyć jakiegokolwiek daru natury w swojej pracy ;)




przy okazji dodam że chyba ewoluowałam ;p
w tamtym roku ani jedna świąteczna kartka mi się nie udała 
a w tym roku zrobiłam już dwie z których jestem dumna i mam ochotę na więcej ;)

Która podoba się Wam bardziej?

całuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 nie oceniam po okładce , Blogger